Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel SENATOR A (29_) 3.0 (1985.09-1987.08) 156km » 975115 ruville/fag
wybrany samochód: 
Opel Senator A (29_) 3.0 (1985.09-1987.08) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975115 RUVILLE/FAG

975115 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

975115

producent:

RUVILLE/FAG

Tryb pracy:hydrauliczny
Kształt:kanciasty
Ciśnienie [bar]: 120
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975115 RUVILLE/FAG

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      002 466 2801 ZF
MERCEDES-BENZ      0024662601
MERCEDES-BENZ      0024662801
MERCEDES-BENZ      0024662801ZF
MERCEDES-BENZ      003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      0034660701
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      A0024662601
MERCEDES-BENZ      A0024662801
MERCEDES-BENZ      A0034660701

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975115 RUVILLE/FAG w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.