Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.2 TSI (2013.01-???) 86km » 9005361 sasic
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.2 Tsi (2013.01-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 9005361 SASIC

9005361 Dystans gumowy, resorowanie SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9005361

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]146
dla numeru OE191512131B
nr EAN3660872331502

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 9005361 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 146mm) pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA I, JETTA II, POLO, POLO III CLASSIC, VENTO 1.0-2.8 08.78-06.02
numery OEM:
SEAT      191512131B
VOLKSWAGEN      191512131B

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 9005361 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 9005361 SASIC:

2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.