Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 9005570 sasic

Sworzeń wahacza 9005570 SASIC

9005570 Sworzeń wahacza SASIC
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

9005570

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy na dole
dla numeru OE 1K0407365C
parzyste numery artykułów 9005569
nr EAN 3660872368201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 9005570 SASIC

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 15,4mm) pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3; CUPRA LEON, LEON SPORTSTOURER; SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0407365B
AUDI      1K0407365C
AUDI      1K0407365E
AUDI      5Q0407365A
SEAT      1K0407365B
SEAT      1K0407365C
SEAT      1K0407365E
SEAT      5Q0407365A
SKODA      1K0407365B
SKODA      1K0407365C
SKODA      1K0407365E
SKODA      5Q0407365A
VOLKSWAGEN      1K0407365B
VOLKSWAGEN      1K0407365C
VOLKSWAGEN      1K0407365E
VOLKSWAGEN      5Q0407365A

Zastosowanie Sworzeń wahacza 9005570 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.