Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 93-90938-256 rts

Sworzeń wahacza 93-90938-256 RTS

93-90938-256 Sworzeń wahacza RTS
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-90938-256

producent:

RTS

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Ciężar [kg] 0,604
Strona zabudowy na dole
nr EAN 8435130346261

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-90938-256 RTS

numery OEM:
AUDI      1K0407365B
AUDI      1K0407365C
AUDI      1K0407365E
SEAT      1K0407365B
SEAT      1K0407365C
SEAT      1K0407365E
SKODA      1K0407365B
SKODA      1K0407365C
SKODA      1K0407365E
VOLKSWAGEN      1K0407365B
VOLKSWAGEN      1K0407365C
VOLKSWAGEN      1K0407365E
VOLKSWAGEN      1KD407365
FAW-VW      1K0407365C

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-90938-256 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-90938-256 RTS:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.