Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 32 92 6083 swag autoteile gmbh

Sworzeń wahacza 32 92 6083 SWAG Autoteile GmbH

32 92 6083 Sworzeń wahacza SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

32 92 6083

parzyste numery artykułów 32 92 6082
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Wymiar stożka [mm] 19
Średnica punktów mocowania [mm] 10,5
Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 0,52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688538420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 32 92 6083 SWAG Autoteile GmbH

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 19mm, z nakrętką) pasuje do: AUDI A3, Q3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SPORTSTOURER, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III 1.0-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 366 B
AUDI      1K0 407 366 C
AUDI      1K0 407 366 E
AUDI      1KD 407 366
SEAT      1K0 407 366 B
SEAT      1K0 407 366 C
SEAT      1K0 407 366 E
SKODA      1K0 407 366 B
SKODA      1K0 407 366 C
SKODA      1K0 407 366 E
SKODA      1KD 407 366
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 E
VOLKSWAGEN      1KD 407 366
FAW-AUDI      1KD 407 366
FAW-VW      1K0 407 366 C
FAW-VW      1KD 407 366
SVW      1KD 407 366

Zastosowanie Sworzeń wahacza 32 92 6083 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 32 92 6083 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-06
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.