Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-0501 maxgear

Sworzeń wahacza 72-0501 MAXGEAR

72-0501 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0501
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401021

numer części:

72-0501

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 26772 02
nr EAN 5907558518344

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0501 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. GOLF 5 04- PR

Sworzeń wahacza 72-0501 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Sworzeń wahacza 72-0501 producenta MAXGEAR

SEAT

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E

VOLKSWAGEN

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E

SKODA

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E

AUDI

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E

numery OEM:
AUDI      1K0 407 366 B
AUDI      1K0 407 366 C
AUDI      1K0 407 366 E
SEAT      1K0 407 366 B
SEAT      1K0 407 366 C
SEAT      1K0 407 366 E
SKODA      1K0 407 366 B
SKODA      1K0 407 366 C
SKODA      1K0 407 366 E
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 E
FAW-VW      1K0 407 366 C
SVW      1K0 407 366 C

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0501 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.