Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ752 trw

Sworzeń wahacza JBJ752 TRW

JBJ752 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ752
Sworzeń wahacza JBJ752
JBJ752
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ752

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Wymiar gwintu M12x1.5
Wymiar stożka [mm] 9,5
Zbieżność stożka 1:5
parzyste numery artykułów JBJ751
nr EAN 3322937475575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ752 TRW

Sworzeń wahacza przód P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 19mm, z dodatkami) pasuje do: AUDI A3, Q3 SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SPORTSTOURER, TOLEDO III 1.0-Electric 02.03-

Sworzeń wahacza JBJ752 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ752 producenta TRW

SEAT

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E, 1K0407366G

VOLKSWAGEN

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E, 1K0407366G

SKODA

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E, 1K0407366G

AUDI

1K0407366B, 1K0407366C, 1K0407366E, 1K0407366G

numery OEM:
AUDI      1K0 407 366 B
AUDI      1K0 407 366 C
AUDI      1K0 407 366 E
AUDI      1K0 407 366 G
SEAT      1K0 407 366 B
SEAT      1K0 407 366 C
SEAT      1K0 407 366 E
SEAT      1K0 407 366 G
SKODA      1K0 407 366 B
SKODA      1K0 407 366 C
SKODA      1K0 407 366 E
SKODA      1K0 407 366 G
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 E
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 G
FAW-VW      1K0 407 366 C
SVW      1K0 407 366 C

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ752 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ752 TRW:

wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.