Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L29575 monroe

Sworzeń wahacza L29575 MONROE

L29575 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L29575
Sworzeń wahacza L29575
L29575
monroe L29575 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L29575 monroe
Sworzeń wahacza L29575 monroe
55.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

L29575

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,700
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 10,5
nr EAN 5412096276446

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29575 MONROE

Sworzeń wahacza przód P (przód) pasuje do: AUDI A3, Q3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 366 B
AUDI      1K0 407 366 C
AUDI      1K0 407 366 E
AUDI      5Q0 407 366 A
AUDI      5Q0 407 366 B
SEAT      1K0 407 366 B
SEAT      1K0 407 366 C
SEAT      1K0 407 366 E
SEAT      5Q0 407 366 A
SEAT      5Q0 407 366 B
SEAT      5Q0407366D
SKODA      1K0 407 366 B
SKODA      1K0 407 366 C
SKODA      1K0 407 366 E
SKODA      5Q0 407 366 A
SKODA      5Q0 407 366 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 366 E
VOLKSWAGEN      5Q0 407 366 A
VOLKSWAGEN      5Q0 407 366 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29575 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.