Ilość zębów | 141 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1007 | |
Szerokość pasa [mm] | 25 | |
nr EAN | 7316571682310 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska rozrządu VKMA 03247 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
051660, 0516A4, 081696, 0816A9, 082959, 083028, 083031, 083063, 083178, 0831N4, 0831V3, 6923C0, 9646247380
051660, 0516A4, 081696, 0816A9, 082959, 083028, 083031, 083063, 083179, 0831N5, 0831V3, 6923C0, 9646247380
9400829599, 9400830289, 9400830319, 9400831789, 9463380680, 9467538580, 9634848980
9400830289, 9400830639, 9634848980
1276167G00
CITROËN | 0516.60 | |
CITROËN | 0516.A4 | |
CITROËN | 0816.96 | |
CITROËN | 0816.A9 | |
CITROËN | 0829.59 | |
CITROËN | 0830.28 | |
CITROËN | 0830.31 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 0831.79 | |
CITROËN | 0831.N5 | |
CITROËN | 0831.V3 | |
CITROËN | 6923.C0 | |
CITROËN | 9646247380 | |
FIAT | 9400829599 | |
FIAT | 9400830289 | |
FIAT | 9400830319 | |
FIAT | 9400831789 | |
FIAT | 9463380680 | |
FIAT | 9467538580 | |
FIAT | 9634848980 | |
FORD | 1250298 | |
FORD | 3M5Q 6A345 AA | |
LANCIA | 9400830289 | |
LANCIA | 9400830639 | |
LANCIA | 9634848980 | |
MITSUBISHI | MN982081 | |
PEUGEOT | 0516.60 | |
PEUGEOT | 0516.A4 | |
PEUGEOT | 0816.96 | |
PEUGEOT | 0816.A9 | |
PEUGEOT | 0829.59 | |
PEUGEOT | 0830.28 | |
PEUGEOT | 0830.31 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 0831.78 | |
PEUGEOT | 0831.N4 | |
PEUGEOT | 0831.V3 | |
PEUGEOT | 6923.C0 | |
PEUGEOT | 9646247380 | |
SUZUKI | 12761-67G00 | |
TOYOTA | SU001-A0125 | |
VOLVO | 30725216 | |
LAND ROVER | LR000645 |
Zastosowanie Zestaw paska rozrządu VKMA 03247 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska rozrządu VKMA 03247 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.