Ilość zębów | 259 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Szerokość pasa [mm] | 32 | |
nr EAN | 7316576166877 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03902 SKF
CITROËN | 0816.A0 | |
CITROËN | 0816.H3 | |
CITROËN | 0823.08 | |
CITROËN | 0823.09 | |
CITROËN | 0823.10 | |
CITROËN | 0829.C5 | |
CITROËN | 0830.24 | |
CITROËN | 0830.25 | |
CITROËN | 0830.26 | |
CITROËN | 0830.27 | |
CITROËN | 0830.53 | |
CITROËN | 0830.54 | |
CITROËN | 0830.58 | |
CITROËN | 0830.59 | |
CITROËN | 1201.F2 | |
FIAT | 9400830589 | |
FIAT | 9400830599 | |
FIAT | 9467557280 | |
FIAT | 9616660580 | |
FIAT | 9616660780 | |
FIAT | 9632959380 | |
FIAT | 9642184080 | |
FIAT | 9651260980 | |
FIAT | 9651261480 | |
FIAT | 9652748480 | |
LANCIA | 9400830589 | |
LANCIA | 9400830599 | |
LANCIA | 9467557280 | |
LANCIA | 9616660580 | |
LANCIA | 9616660780 | |
LANCIA | 9632959380 | |
LANCIA | 9642184080 | |
LANCIA | 9651260980 | |
LANCIA | 9651261480 | |
LANCIA | 9652748480 | |
PEUGEOT | 0816.A0 | |
PEUGEOT | 0816.H3 | |
PEUGEOT | 0823.08 | |
PEUGEOT | 0823.09 | |
PEUGEOT | 0823.10 | |
PEUGEOT | 0829.C5 | |
PEUGEOT | 0830.24 | |
PEUGEOT | 0830.25 | |
PEUGEOT | 0830.26 | |
PEUGEOT | 0830.27 | |
PEUGEOT | 0830.53 | |
PEUGEOT | 0830.54 | |
PEUGEOT | 0830.58 | |
PEUGEOT | 0830.59 | |
RENAULT | 96 16 660 580 | |
RENAULT | 96 16 660 780 | |
RENAULT | 96 18 337 580 | |
RENAULT | 96 30 535 380 | |
RENAULT | 96 35 018 180 | |
RENAULT | 96 42 184 080 | |
RENAULT | 96 51 260 980 | |
RENAULT | 96 51 261 480 | |
RENAULT | 96 52 748 480 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03902 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03902 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.