Ilość zębów | 123 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1004 | |
Szerokość pasa [mm] | 27 | |
nr EAN | 7316575300531 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06134-3 SKF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
119A02552R, 130704805R, 210105481R, 210107477R, 210107852R, 7700107122, 7701478830, 8200039519, 8200044050, 8200102941, 8200241629, 8200312462, 8200344791, 8200366318, 8200367922, 8200508612, 8200537033, 8200557644, 8200585574, 8200713853
119A02552R, 210105481R, 210107852R
13028BN701, 1680600QA2, 1680600QAZ, 1680600QBC, 1680600QBE, 2101000Q0M, 2101000Q3L, 2101000Q4D, 2101000Q4G
MERCEDES-BENZ | 607 200 00 07 | |
MERCEDES-BENZ | 607 990 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | 608 200 21 00 | |
MERCEDES-BENZ | 608 200 30 00 | |
MERCEDES-BENZ | 608 990 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 607 990 00 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 608 200 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 608 200 21 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 608 200 30 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 608 990 08 00 | |
NISSAN | 13028-BN701 | |
NISSAN | 16806-00QA2 | |
NISSAN | 16806-00QAZ | |
NISSAN | 16806-00QBC | |
NISSAN | 16806-00QBE | |
NISSAN | 21010-00Q0M | |
NISSAN | 21010-00Q3L | |
NISSAN | 21010-00Q4D | |
NISSAN | 21010-00Q4G | |
RENAULT | 11 9A 025 52R | |
RENAULT | 13 07 048 05R | |
RENAULT | 21 01 054 81R | |
RENAULT | 21 01 074 77R | |
RENAULT | 21 01 078 52R | |
RENAULT | 77 00 107 122 | |
RENAULT | 77 01 478 830 | |
RENAULT | 82 00 039 519 | |
RENAULT | 82 00 044 050 | |
RENAULT | 82 00 102 941 | |
RENAULT | 82 00 241 629 | |
RENAULT | 82 00 312 462 | |
RENAULT | 82 00 344 791 | |
RENAULT | 82 00 366 318 | |
RENAULT | 82 00 367 922 | |
RENAULT | 82 00 508 612 | |
RENAULT | 82 00 537 033 | |
RENAULT | 82 00 557 644 | |
RENAULT | 82 00 585 574 | |
RENAULT | 82 00 713 853 | |
SUZUKI | 12761-84A50 | |
DACIA | 11 9A 025 52R | |
DACIA | 21 01 054 81R | |
DACIA | 21 01 078 52R | |
INFINITI | 21010-00Q0M |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06134-3 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 06134-3 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.