Długość [mm] | 1590 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316575008956 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 35315-3 SKF
AUDI | 044 260 849 B | |
CITROËN | 5750.QV | |
CITROËN | 5750.XK | |
HONDA | 38940-PLZ-D00 | |
OPEL | 12 04 641 | |
OPEL | 12 04 853 | |
OPEL | 13 34 073 | |
OPEL | 13 34 143 | |
OPEL | 13 34 268 | |
OPEL | 13 40 662 | |
OPEL | 18 54 421 | |
OPEL | 62 04 661 | |
OPEL | 63 34 019 | |
OPEL | 63 34 048 | |
OPEL | 68 54 427 | |
OPEL | 97184929 | |
OPEL | 97184930 | |
OPEL | 97222553 | |
OPEL | 97229071 | |
OPEL | 97251178 | |
OPEL | 97287175 | |
OPEL | 97307468 | |
OPEL | 97364344 | |
OPEL | 98003100 | |
OPEL | 98012238 | |
OPEL | 98109416 | |
PEUGEOT | 5750.QW | |
PEUGEOT | 5750.XK | |
RENAULT | 96 49 592 880 | |
SEAT | 044 260 849 B | |
SKODA | 044 260 849 B | |
VAUXHALL | 12 04 641 | |
VAUXHALL | 12 04 853 | |
VAUXHALL | 13 34 073 | |
VAUXHALL | 13 34 143 | |
VAUXHALL | 13 34 268 | |
VAUXHALL | 13 40 662 | |
VAUXHALL | 18 54 421 | |
VAUXHALL | 62 04 661 | |
VAUXHALL | 63 34 019 | |
VAUXHALL | 63 34 048 | |
VAUXHALL | 68 54 427 | |
VAUXHALL | 97184929 | |
VAUXHALL | 97184930 | |
VAUXHALL | 97222553 | |
VAUXHALL | 97229071 | |
VAUXHALL | 97251178 | |
VAUXHALL | 97287175 | |
VAUXHALL | 97307468 | |
VAUXHALL | 97364344 | |
VAUXHALL | 98003100 | |
VAUXHALL | 98012238 | |
VAUXHALL | 98109416 | |
VOLKSWAGEN | 044 260 849 B |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 35315-3 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 35315-3 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.