Ilość zębów | 162 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Szerokość pasa [mm] | 25,4 | |
nr EAN | 7316575285609 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 96010 SKF
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1276178E01, 1276178E02, 1281078E01, 1740078E00, 1740078E01
MAZDA | 8AG6-15-010A | |
MAZDA | R201-12-700A | |
MAZDA | R201-12-700B | |
MAZDA | R201-15-010A | |
MAZDA | R201-15-010B | |
MAZDA | RF01-12-205B | |
MAZDA | RF01-99-154 | |
MAZDA | RF03-15-010B | |
MAZDA | RF95-15-010 | |
SUZUKI | 12761-78E01 | |
SUZUKI | 12761-78E02 | |
SUZUKI | 12810-78E01 | |
SUZUKI | 17400-78E00 | |
SUZUKI | 17400-78E01 | |
KIA | 0K016-12-700 | |
KIA | 0K016-12-700A | |
KIA | 0K04R 15010 | |
KIA | 0K04R 15010A | |
KIA | OK016-12-700 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 96010 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 96010 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.