Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1100 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1100 SNR

40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

CA6PK1100

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 123
Długość [mm] 1100
nr EAN 3413521205132

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1100 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1100) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5; BMW 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93); CITROEN EVASION, XANTIA, XM; FIAT ULYSSE; LANCIA ZETA 1.4-4.4 10.86-
numery OEM:
AUDI      06J260849F
AUDI      30145933
BMW      11 28 7 841 529
CITROËN      5750-WR
FIAT      71749420
LANCIA      71749420
NISSAN      11920-31U00
NISSAN      11920-9F610
NISSAN      11920-9F615
PEUGEOT      5750-WR
RENAULT      7700738035
RENAULT      7701474950
SEAT      030145933
SEAT      06J260849F
SEAT      1K0260849B
SKODA      06J260849F
SKODA      1K0260849B
VOLKSWAGEN      030145933
VOLKSWAGEN      06J260849F
VOLKSWAGEN      1K0260849B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1100 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.