Liczba zębów 1 | 124 |
Liczba pasków | 1 |
Liczba rolek kierunkowych | 1 |
Masa [g] | 1493 |
Szerokość 1 [mm] | 22 |
nr EAN | 3413521349003 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP458.341 SNR
ALFA ROMEO | 46403659 | |
ALFA ROMEO | 50046308 | |
ALFA ROMEO | 55248394 | |
ALFA ROMEO | 55268277 | |
ALFA ROMEO | 55282233 | |
ALFA ROMEO | 55284051 | |
ALFA ROMEO | 71736717 | |
ALFA ROMEO | 71771575 | |
ALFA ROMEO | 73503128 | |
CHRYSLER | 46403659 | |
CHRYSLER | 50046308 | |
CHRYSLER | 55248394 | |
CHRYSLER | 55268277 | |
CHRYSLER | 55282233 | |
CHRYSLER | 55284051 | |
CHRYSLER | 71736717 | |
CHRYSLER | 71771575 | |
FIAT | 46403659 | |
FIAT | 46403679 | |
FIAT | 46817666 | |
FIAT | 50046308 | |
FIAT | 55204538 | |
FIAT | 55248394 | |
FIAT | 55268277 | |
FIAT | 55282233 | |
FIAT | 55284051 | |
FIAT | 71736717 | |
FIAT | 71771575 | |
FIAT | 73503128 | |
FORD | 1581511 | |
LANCIA | 46403659 | |
LANCIA | 46403679 | |
LANCIA | 50046308 | |
LANCIA | 55204538 | |
LANCIA | 55248394 | |
LANCIA | 55268277 | |
LANCIA | 55282233 | |
LANCIA | 55284051 | |
LANCIA | 71736717 | |
LANCIA | 71771575 | |
LANCIA | 73503128 | |
OPEL | 1334251 | |
OPEL | 636279 | |
VAUXHALL | 55271994 | |
VAUXHALL | 55282233 | |
JEEP | 46403659 | |
JEEP | 50046308 | |
JEEP | 55221397 | |
JEEP | 55248394 | |
JEEP | 55268277 | |
JEEP | 55282233 | |
JEEP | 55284051 | |
JEEP | 71736717 | |
JEEP | 71771575 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP458.341 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP458.341 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.