Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10 71 0005 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10 71 0005 SWAG Autoteile GmbH

10 71 0005 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

10 71 0005

Długość [mm] 93
Grubość [mm] 68,0
średnica zewnętrzna [mm] 12,7
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Długość gwintu [mm] 16,7
Długość gwintu [mm] 63
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,273
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688500649

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10 71 0005 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES /8 (W114), /8 (W115), HECKFLOSSE (W110), HECKFLOSSE (W111, W112), S (C126), S (W108, W109), S (W116), S (W126), SL (R107) 1.9-6.3 08.59-06.91
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 338 08 10
MERCEDES-BENZ      000 338 20 10
MERCEDES-BENZ      000 338 50 10
MERCEDES-BENZ      000 338 53 10
MERCEDES-BENZ      000 890 00 48
MERCEDES-BENZ      180 330 10 48
MERCEDES-BENZ      A000 338 08 10
MERCEDES-BENZ      A000 338 20 10
MERCEDES-BENZ      A000 338 50 10
MERCEDES-BENZ      A000 338 53 10
MERCEDES-BENZ      A000 890 00 48
MERCEDES-BENZ      A180 330 10 48

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10 71 0005 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 10 71 0005 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.