Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » SK-BJ-0413 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core SK-BJ-0413 MOOG

SK-BJ-0413 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog SK-BJ-0413
Sworzeń wahacza, Hybrid Core SK-BJ-0413
SK-BJ-0413
moog SK-BJ-0413 Sworzeń wahacza, Hybrid Core
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

SK-BJ-0413

producent:

MOOG

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 66
Wysokość [mm] 76
Wymiar gwintu M12X1.5
Wymiar stożka [mm] 18,17
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874767065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core SK-BJ-0413 MOOG

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 18,2mm) pasuje do: AUDI A2; SEAT CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK 1.0-2.0 10.98-
numery OEM:
AUDI      8Z0 407 365 A
SEAT      6Q0 407 365 A
SEAT      6Q0 407 365 M
SKODA      6Q0 407 365 A
SKODA      6Q0 407 365 B
SKODA      6Q0 407 365 M
VOLKSWAGEN      5Z0 407 365 B
VOLKSWAGEN      6Q0 407 365 A
VOLKSWAGEN      6Q0 407 365 B
VOLKSWAGEN      6Q0 407 365 M
SVW      6Q0407365A

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core SK-BJ-0413 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core SK-BJ-0413 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.