Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2331381 textar

Klocki hamulcowe - komplet, epad 2331381 TEXTAR

2331381 Klocki hamulcowe - komplet, epad TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

23313, 23313 203 0 5 epad, 24255, 7799D1260

numer części:

2331381

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 155,3
Wysokość 1 [mm] 68,3
Wysokość 2 [mm] 68,3
Grubość [mm] 20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Jakość epad
Numer WVA 23313
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82074500
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 23313 203 0 5 epad
nr EAN 4019722446535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, epad 2331381 TEXTAR

Klocek hamulcowy kpl. przód pasuje do: BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), X1 (E84) 1.6-3.0 12.04-10.18
numery OEM:
BMW      2288858
BMW      2288859
BMW      2288861
BMW      2288866
BMW      2288867
BMW      2288868
BMW      2288869
BMW      34112288858
BMW      34112288859
BMW      34112288861
BMW      34112288862
BMW      34112288866
BMW      34112288867
BMW      34112288868
BMW      34112288869
BMW      34112409225
BMW      34112413152
BMW      34116780711
BMW      34116790759
BMW      34116857686
BMW      6780711
BMW      6790759
BMW      6857686
BRILLIANCE BMW      34106880754

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, epad 2331381 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, epad 2331381 TEXTAR:

2020-08-19
 5/5
Klocki pierwsza klasa
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
2020-09-28
 5/5
bdb.jakość w najlepszej cenie,klocki nie pylą tak jak zwykłe,nie miałczą,
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
ok
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2023-05-01
 5/5
jeszcze nie testowałem ale wyglądają dobrze
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.