Średnica bębna hamulcowego | 180 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 44 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 216 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 76 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 181 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 50,2 |
Ciężar [kg] | 4,2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze sworzniem mocującym koła |
Długość opakowania [cm] | 26,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,1 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0129 0 1 |
nr EAN | 4019722150432 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94012900 TEXTAR
FORD | 1045392 | |
FORD | 1045654 | |
FORD | 3052385 | |
FORD | 4034886 | |
FORD | 6176743 | |
FORD | 6492327 | |
FORD | 6560026 | |
FORD | 6920710 | |
FORD | 7296356 | |
FORD | 89FB1113AD | |
FORD | 96FB1113AB | |
FORD | 97FB1113AA | |
FORD | 97FB1113BA | |
FORD | 98FB1113AA |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94012900 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94012900 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.