Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1P000TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT THERMOTEC

D1P000TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P000TT
Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT
D1P000TT
thermotec D1P000TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT thermotec
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P000TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15/MINIVAN, C4 I, C5 I, C5 I/KOMBI, C8, EVASION, JUMPER I, JUMPY I 1.0/1.9D/2.0D 04.85-

Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT producenta THERMOTEC

PEUGEOT

1201C4

FIAT

9569147388

CITROËN

1201C4

LANCIA

9569147388

numery OEM:
CITROËN      1201C4
FIAT      9569147388
LANCIA      9569147388
PEUGEOT      1201C4
SUZUKI      1741067G00
BUGATTI      PA5509

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P000TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.