Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 116 208 topran

Dodatkowa pompa wodna 116 208 TOPRAN

116 208 Dodatkowa pompa wodna TOPRAN
296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

116 208

producent:

TOPRAN

Tryb pracy elektryczny
Napięcie znamionowe [V] 12
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ilość biegunów 2
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Średnica przewodu [mm] 20
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Kolor obudowy czarny
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 116 208 TOPRAN

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) AUDI A3, Q3, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE, CC B7, EOS, GOLF V 1.8/2.0 09.04-

Dodatkowa pompa wodna 116 208 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Dodatkowa pompa wodna 116 208 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

1K0965561J

SKODA

1K0965561J

SEAT

1K0965561J

AUDI

1K0965561J

numery OEM:
AUDI      1K0 965 561J
SEAT      1K0 965 561J
SKODA      1K0 965 561J
VOLKSWAGEN      1K0 965 561J

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 116 208 TOPRAN w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.