Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z dodatkową pompą wodną |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
Ograniczenia producenta | BUEHLER |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica przewodu [mm] | 22 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 117 654 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
5N0965561A
5N0965561A
5N0965561A
5N0965561A
AUDI | 5N0 965 561A | |
SEAT | 5N0 965 561A | |
SKODA | 5N0 965 561A | |
VOLKSWAGEN | 5N0 965 561A |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 117 654 TOPRAN w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.