Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 401 525 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 401 525 TOPRAN

401 525 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

401 525

producent:

TOPRAN

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Rodzaj filtra Wkład filtra
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 401 525 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (W168), VANEO (414) 1.4-2.1 07.97-07.05

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 401 525 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 401 525 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

1683770295, 1683770395, A1683770295, A1683770395

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 377 02 95
MERCEDES-BENZ      168 377 03 95
MERCEDES-BENZ      A168 377 02 95
MERCEDES-BENZ      A168 377 03 95

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 401 525 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 401 525 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.