Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Nissan SUNNY II Hatchback (N13) 1.5 (1986.06-1988.10) 71km » 401 871 topran
wybrany samochód: 
Nissan Sunny Ii Hatchback (n13) 1.5 (1986.06-1988.10) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, PREMIUM BRAND 401 871 TOPRAN

401 871 Cewka zapłonowa, PREMIUM BRAND TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

401 871

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość4
Ilość biegunów3
Złącze świecy zapłonowejłącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaMieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, PREMIUM BRAND 401 871 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), E T-MODEL (S211), E (W211), SLK (R171) 1.8/1.8CNG/2.0 10.00-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 29 80
MERCEDES-BENZ      A000 150 29 80
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa, PREMIUM BRAND 401 871 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, PREMIUM BRAND 401 871 TOPRAN:

sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.