| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu | |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 620 674 TOPRAN
| CITROËN | 1201 L4 | |
| CITROËN | 1201 N2 | |
| CITROËN | 98 067 908 80 | |
| CITROËN | V7 629 423 80 | |
| OPEL | 98 067 908 80 | |
| PEUGEOT | 1201 L4 | |
| PEUGEOT | 1201 N2 | |
| PEUGEOT | 98 067 908 80 | |
| PEUGEOT | V7 629 423 80 | |
| VAUXHALL | 98 067 908 80 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 620 674 TOPRAN w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.