Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 220km » 723 459 topran
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 723 459 TOPRAN

723 459 Cewka zapłonowa TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

723 459

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Złącze świecy zapłonowejłącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów3
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaMieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 723 459 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE; MITSUBISHI ASX, LANCER VIII, OUTLANDER I, OUTLANDER II, PAJERO SPORT II 1.8-3.0 03.01-
numery OEM:
CITROËN      5970 96
MITSUBISHI      1832A016
PEUGEOT      5970 96
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 723 459 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 723 459 TOPRAN:

Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.