Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 02.37.079 trucktec automotive gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.079 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.079

dla numeru OE 906 460 0148
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOĐC. DR. KIER. DB SPRINTER 06-/ VW CRAFTER LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

90610481001, 90610481003, 9064600048, 9064600148, 9064600348, A90610481001, A90610481003, A9064600048, A9064600148, A9064600348

numery OEM:
CHRYSLER      68020845AA
CHRYSLER      6804 7089AA
MERCEDES-BENZ      906 104 81001
MERCEDES-BENZ      906 104 81003
MERCEDES-BENZ      906 460 0048
MERCEDES-BENZ      906 460 0148
MERCEDES-BENZ      906 460 0348
MERCEDES-BENZ      A906 104 81001
MERCEDES-BENZ      A906 104 81003
MERCEDES-BENZ      A906 460 0048
MERCEDES-BENZ      A906 460 0148
MERCEDES-BENZ      A906 460 0348
VAG      2E0 498 104
VAG      2E0 498 104 A
VAG      2E0 713 501
VAG      2E0 731 501

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 02.37.079 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.