Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 iS (EP1, EU5, EU7) (2001.02-2005.09) 90km » L10114 monroe
wybrany samochód: 
Honda Civic Vii Hatchback (eu, Ep, Ev) 1.4 Is (ep1, Eu5, Eu7) (2001.02-2005.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE

L10114 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L10114

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L10114

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Wymagana ilość2
Gwint wewnętrzny [mm]16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096301988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906) 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 460 00 48
MERCEDES-BENZ      906 460 01 48
MERCEDES-BENZ      906 460 03 48
VOLKSWAGEN      2E0 713 501
VOLKSWAGEN      2E0498104
VOLKSWAGEN      2E0498104A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10114 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.