Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHN368 trw

Zacisk hamulca BHN368 TRW

BHN368 Zacisk hamulca TRW
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHN368

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NISSIN
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 38
parzyste numery artykułów BHN367
nr EAN 3322937494224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHN368 TRW

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: HONDA ACCORD VII, LEGEND II 2.0-3.2 01.91-05.08
numery OEM:
HONDA      43019-S7S-000

Zastosowanie Zacisk hamulca BHN368 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHN368 TRW:

2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2020-10-05
 5/5
Spoko
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
zobacz instrukcję montażu BHN368zobacz instrukcję montażu BHN368

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu