Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHS1000 trw

Zacisk hamulca BHS1000 TRW

BHS1000 Zacisk hamulca TRW
trw BHS1000
Zacisk hamulca BHS1000
BHS1000
trw BHS1000 Zacisk hamulca
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHS1000

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Aluminium
Średnica 1 [mm] 41
parzyste numery artykułów BHS999
nr EAN 3322937794898

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHS1000 TRW

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: CHEVROLET ORLANDO; OPEL ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.4-2.2 07.05-
numery OEM:
OPEL      55 42 452
OPEL      93183697
VAUXHALL      55 42 452
VAUXHALL      93183697

Zastosowanie Zacisk hamulca BHS1000 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHS1000 TRW:

2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-10-05
 5/5
Spoko
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
zobacz instrukcję montażu BHS1000zobacz instrukcję montażu BHS1000

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu