Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHS1202E trw

Zacisk hamulca BHS1202E TRW

BHS1202E Zacisk hamulca TRW
trw BHS1202E
Zacisk hamulca BHS1202E
BHS1202E
trw BHS1202E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHS1202E trw
Zacisk hamulca BHS1202E trw
285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHS1202E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Typ tarczy hamulcowej pełny
Materiał Aluminium
Średnica [mm] 41
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 292
parzyste numery artykułów BHS1203E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937986583

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHS1202E TRW

Koszt kaucji: 26.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, SAAB 9-5 1.4-2.8 07.08-03.17

Zacisk hamulca BHS1202E ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zacisk hamulca BHS1202E producenta TRW

SAAB

13343569, 542154

OPEL

13275927, 13343569, 542154, 542168

numery OEM:
OPEL      13275927
OPEL      13343569
OPEL      5 42 154
OPEL      5 42 168
SAAB      13343569
SAAB      5 42 154
VAUXHALL      13275927
VAUXHALL      13343569
VAUXHALL      5 42 154
VAUXHALL      5 42 168
zamienniki:
F 59 202
brak
BREMBO
DC74382
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Zacisk hamulca BHS1202E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHS1202E TRW:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
zobacz instrukcję montażu BHS1202Ezobacz instrukcję montażu BHS1202Ezobacz instrukcję montażu BHS1202Ezobacz instrukcję montażu BHS1202Ezobacz instrukcję montażu BHS1202Ezobacz instrukcję montażu BHS1202E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu