Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWB147 trw

Cylinderek hamulcowy BWB147 TRW

BWB147 Cylinderek hamulcowy TRW
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWB147

producent:

TRW

Średnica [mm] 15,9
nr EAN 3322937018567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWB147 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU DELTA WIDE, KIA PICANTO I, PRIDE, MAZDA 121 I, 121 II, TOYOTA DYNA, DYNA 150 1.0-2.8D 09.84-09.11
numery OEM:
MAZDA      D001-26-610
MAZDA      D001-26-610A
MAZDA      D001-26-610B
MAZDA      D001-26-610C
MAZDA      NX01-26-610
TOYOTA      47550-25011
TOYOTA      47550-29215
TOYOTA      47550-69055
TOYOTA      47550-69085
KIA      0K770-51065
KIA      0K788-51060
KIA      58330-07000
KIA      CA010-05610
KIA      MDX01-26610
KIA      MDX01-26610A
FORD ASIA / OZEANIA      D00126610

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWB147 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWB147 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWB147zobacz instrukcję montażu BWB147

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.