Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWC151 trw

Cylinderek hamulcowy BWC151 TRW

BWC151 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWC151

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWC151

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 17,5
parzyste numery artykułów BWC152
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937006915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWC151 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 309 I, 309 II, RENAULT 11, 9, CLIO II, THALIA I 1.1-1.9D 09.81-
numery OEM:
PEUGEOT      4402 77
RENAULT      77 01 017 201
RENAULT      77 01 033 007
zamienniki:
FHW015
brak
FERODO
R17020A1
brak
FTE automotive GmbH
3651
brak
Car S.p.A (InterCar)
350622
brak
VALEO
5003151
brak
GIRLING
809945
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWC151 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWC151 TRW:

2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWC151zobacz instrukcję montażu BWC151

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.