Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWC186 trw

Cylinderek hamulcowy BWC186 TRW

BWC186 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWC186
Cylinderek hamulcowy BWC186
BWC186
trw BWC186 Cylinderek hamulcowy

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWC186

producent:

TRW

Średnica [mm] 17,5
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937018550

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWC186 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MAZDA 323 C IV, 323 F IV, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S IV, 323 S V, 626 II, 626 III, 626 IV, MX-3 1.3-2.2 03.83-05.04

Cylinderek hamulcowy BWC186 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Cylinderek hamulcowy BWC186 producenta TRW

MAZDA

GJ2126610, GJ2126610A, GJ2126610B, GJ2126610C, GJ2126610D

numery OEM:
MAZDA      GJ21-26-610
MAZDA      GJ21-26-610A
MAZDA      GJ21-26-610B
MAZDA      GJ21-26-610C
MAZDA      GJ21-26-610D
FORD ASIA / OZEANIA      GJ2126610C

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWC186 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWC186 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWC186zobacz instrukcję montażu BWC186

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.