Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWD126 trw

Cylinderek hamulcowy BWD126 TRW

BWD126 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWD126

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD126

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Układ hamulcowy Cylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Średnica [mm] 19
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937017959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD126 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN AX, BX, PEUGEOT 106 I, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-Electric 07.86-07.04
numery OEM:
CITROËN      4402 95
CITROËN      95 608 852
PEUGEOT      4402 95
zamienniki:
R19068A1
brak
FTE automotive GmbH
FHW202
brak
FERODO
3900
brak
Car S.p.A (InterCar)
62405
brak
A.B.S.
21759
brak
LEMFÖRDER
5004126
brak
GIRLING
801921
brak
NK
8AW 355 532-231
brak
HELLA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD126 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD126 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWD126zobacz instrukcję montażu BWD126

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.