Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWD140 trw

Cylinderek hamulcowy BWD140 TRW

BWD140 Cylinderek hamulcowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWD140

producent:

TRW

Średnica [mm] 15,9
nr EAN 3322937033027

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWD140 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUZUKI SWIFT, SWIFT I, SWIFT II 1.0/1.3 08.85-12.05
numery OEM:
ISUZU      8970896780
ISUZU      8971780090
SUZUKI      53401-86040
HOLDEN      5340186040
HOLDEN      96060654

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWD140 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWD140 TRW:

2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWD140zobacz instrukcję montażu BWD140

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.