Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4152 lpr

Cylinderek hamulcowy 4152 LPR

4152 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4152
Cylinderek hamulcowy 4152
4152
lpr 4152 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4152 lpr
Cylinderek hamulcowy 4152 lpr
Cylinderek hamulcowy 4152 lpr
Cylinderek hamulcowy 4152 lpr
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4152, C29040

numer części:

4152

dostawca:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 30
otwór Ø [mm] 15,87
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy UAC
nr EAN 8032532010976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4152 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: GEO METRO, SUZUKI SWIFT, SWIFT I, SWIFT II 1.0/1.3 08.85-12.05

Cylinderek hamulcowy 4152 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4152 producenta LPR

SUZUKI

5340186040, 5340186040000, 5340186041

numery OEM:
SUZUKI      5340186040
SUZUKI      5340186040000
SUZUKI      5340186041
HOLDEN      8970896780
HOLDEN      8971780090
GEO      96060654

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4152 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4152 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.