Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF169 trw

Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW

BWF169 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF169
Cylinderek hamulcowy BWF169
BWF169
trw BWF169 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF169 trw
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF169

producent:

TRW

Układ hamulcowy Cylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 20,6
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937000265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-09.98

Cylinderek hamulcowy BWF169 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy BWF169 producenta TRW

RENAULT

7701033391, 7701035310, 7701035474, 7701039395

numery OEM:
RENAULT      77 01 033 391
RENAULT      77 01 035 310
RENAULT      77 01 035 474
RENAULT      77 01 039 395

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF169 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWF169zobacz instrukcję montażu BWF169

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.