Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF250 trw

Cylinderek hamulcowy BWF250 TRW

BWF250 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF250

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF250

producent:

TRW

Układ hamulcowy Cylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 20,6
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937008834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF250 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 206, 309 I, 309 II 1.0-1.9D 02.83-02.07
numery OEM:
PEUGEOT      4402 67
PEUGEOT      4402 88
zamienniki:
0 204 116 202
brak
BOSCH
350984
brak
VALEO
R20020B1
brak
FTE automotive GmbH
A 12 139
brak
BREMBO
FHW056
brak
FERODO
FHW072
brak
FERODO
3784C
brak
Car S.p.A (InterCar)
3788C
brak
Car S.p.A (InterCar)
62818
brak
A.B.S.
5005250
brak
GIRLING
803741
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF250 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF250 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF250zobacz instrukcję montażu BWF250

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.