Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 3.0 TDI quattro (2015.09-2018.08) 218km » DB4014 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 3.0 Tdi Quattro (2015.09-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4014 TRW

DB4014 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4014

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4014

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]81
Średnica otworu centrującego [mm]50,3
Śr. zewn. bębna ham. [mm]210,5
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Średnica bębna hamulcowego200,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]51
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937074990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4014 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: AUDI 80 B1, 80 B2, COUPE B2, VW GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, SANTANA, SCIROCCO 1.1-2.2 05.73-12.97
numery OEM:
AUDI      191 501 615 A
AUDI      331 501 615 A
AUDI      841 501 615 A
SEAT      191 501 615 A
SEAT      331 501 615 A
SKODA      331 501 615 A
VOLKSWAGEN      191 501 615 A
VOLKSWAGEN      331 501 615
VOLKSWAGEN      331 501 615 A
VOLKSWAGEN      841 501 615 A

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4014 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4014 TRW:

2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.