Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Renault 21 (B48_) 1.4 (B48D) (1989.09-1993.05) 69km » 14.5826.50 brembo
wybrany samochód: 
Renault 21 (b48_) 1.4 (b48d) (1989.09-1993.05) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 14.5826.50 BREMBO

14.5826.50 Bęben hamulcowy BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

14.5826.50

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]49,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]81
Ilość otworów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zestawem łożyska koła
Średnica zabudowy 1 / Średnica zabudowy 239.9-50.3
nr EAN8020584582657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 14.5826.50 BREMBO

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II, GOLF III 1.0-1.9D 05.91-06.04
numery OEM:
SEAT      1H0501615A
SKODA      115330192
SKODA      6U0501615
VOLKSWAGEN      1H0501615A

Zastosowanie Bęben hamulcowy 14.5826.50 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 14.5826.50 BREMBO:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.