Średnica bębna hamulcowego | 200 | |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201 | |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 49,5 | |
Ilość otworów | 4 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia nadajnika impulsów ABS | |
nr EAN | 3322937135004 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4127B TRW
AUDI | 191 501 615 A | |
AUDI | 1H0 501 615 | |
AUDI | 1H0 501 615 A | |
AUDI | 323 501 615 | |
AUDI | 331 501 615 A | |
SEAT | 115 330 192 | |
SEAT | 191 501 615 A | |
SEAT | 1H0 501 615 | |
SEAT | 1H0 501 615 A | |
SEAT | 1HO 501 615 A | |
SEAT | 323 501 615 | |
SEAT | 331 501 615 A | |
SKODA | 115 330 192 | |
SKODA | 1H0 501 615 | |
SKODA | 1H0 501 615 A | |
SKODA | 331 501 615 A | |
SKODA | 6U0 501 615 | |
SKODA | 6U0 501 615 A | |
SKODA | 6U0 501 615 B | |
SKODA | 6UO 501 615 A | |
SKODA | 6UO 501 615 B | |
VOLKSWAGEN | 191 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 501 615 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 501 615 B | |
VOLKSWAGEN | 1HO 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 1HO 501 615 B | |
VOLKSWAGEN | 323 501 615 | |
VOLKSWAGEN | 331 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 6U0 501 615 B | |
VOLKSWAGEN | 6UO 501 615 B |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4127B TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4127B TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.