Średnica bębna hamulcowego | 200,0 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 49,5 |
Ilość otworów | 4 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
nr EAN | 3322937075843 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4127 TRW
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
191501615A, 1H0501615, 1H0501615A, 1H050161A, 323501615, 331501615A
191501615A, 1H0501615, 1H0501615A, 1H0501615B, 323501615, 331501615A, 6U0501615B
115330192, 191501615A, 1H0501615, 1H0501615A, 323501615, 331501615A
115330192, 1H0501615, 1H0501615A, 331501615A, 6U0501615, 6U0501615A, 6U0501615B
AUDI | 191 501 615 A | |
AUDI | 1H0 501 615 | |
AUDI | 1H0 501 615 A | |
AUDI | 1H050161A | |
AUDI | 323 501 615 | |
AUDI | 331 501 615 A | |
SEAT | 115 330 192 | |
SEAT | 191 501 615 A | |
SEAT | 1H0 501 615 | |
SEAT | 1H0 501 615 A | |
SEAT | 323 501 615 | |
SEAT | 331 501 615 A | |
SKODA | 115 330 192 | |
SKODA | 1H0 501 615 | |
SKODA | 1H0 501 615 A | |
SKODA | 331 501 615 A | |
SKODA | 6U0 501 615 | |
SKODA | 6U0 501 615 A | |
SKODA | 6U0 501 615 B | |
VOLKSWAGEN | 191 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 501 615 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 501 615 B | |
VOLKSWAGEN | 323 501 615 | |
VOLKSWAGEN | 331 501 615 A | |
VOLKSWAGEN | 6U0 501 615 B | |
FAW-VW | L1H0501615A | |
CHERY | A113502031 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4127 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4127 TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.