Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DF2814 trw

Tarcza hamulcowa DF2814 TRW

DF2814 Tarcza hamulcowa TRW
trw DF2814
Tarcza hamulcowa DF2814
DF2814
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (103 ocen)
numer części:

DF2814

producent:

TRW

Typ tarczy hamulcowej wentylowany
średnica zewnętrzna [mm] 262
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 22
Minimalna grubość [mm] 19,4
Średnica otworu centrującego [mm] 67
Wysokość [mm] 45
Ilość otworów 5
Wymiar gwintu 15
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 112
Kolor czarny
Powierzchnia lakierowany
nr EAN 3322937211357


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF2814 TRW

Tarcza hamulcowa przód L/P pasuje do: MERCEDES 190 (W201) 2.3/2.5D/2.6 09.86-08.93

Tarcza hamulcowa DF2814 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Tarcza hamulcowa DF2814 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

2014211312, 2014211512, A2014211312, A2014211512

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      201 421 13 12
MERCEDES-BENZ      201 421 15 12
MERCEDES-BENZ      A 201 421 13 12
MERCEDES-BENZ      A 201 421 15 12
zamienniki:
24.1122-0124.1
brak
ATE
37-0071
brak
KAGER
10 90 9464
brak
SWAG Autoteile GmbH
HPD 451
brak
Car S.p.A (InterCar)
142.451
brak
Car S.p.A (InterCar)
BS3597
brak
FTE automotive GmbH
431602041430
brak
MAGNETI MARELLI
353612815240
brak
MAGNETI MARELLI
DDF191
brak
FERODO
203313
brak
NK
400.1413.00
brak
ZIMMERMANN
400.1413.52
brak
ZIMMERMANN
NBD 233
brak
NATIONAL
561389JC
brak
JURID
400.1413.20
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF2814 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF2814 TRW:

Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem DF4813S trw
Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Tarcze DF6312 założyłem około 3 miesięcy temu i jak na razie jest wszystko w porządku
Szymon, Kuźnica
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Warszawa
2022-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Ustanów
2021-08-30
 5/5
Zgodny z zamówieniem
Robert, Łubowo
2024-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Chojna
2022-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, MICHAŁÓW REGINÓW
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
Świetne tarcze
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Kamieniec Wrocławski
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-09-05
 1/5
Nie wiem skąd te pozytywne opinie ? Pewnie sprzed 15 lat. Te tarcze to śmietnik. Pierwszy raz zaczely wibrowac po dosłownie 2000 km. Pomyslalłem że jakis felerny towar trafiłem 1 na 1000. Kupiłem drugi raz. Zaczeły wibrowac juz po zaledwie 600 km. Znajomy miał podobny prblem. Reklamacja? Złe hamowanie i montaż.... To dziwne bo na pzykład tarcze oryginalne (przebieg ok 75000) badź ATE 40 000 nie miąły tego problemu
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Tarcze super zgodne z zamówieniem!
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DAWID, GOLENICE
2022-09-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Zestaw tarcz i klocków trw to najlepsze co można założyć
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DF2814zobacz instrukcję montażu DF2814

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.