Wymiar gwintu | 15,4 | |
Minimalna grubość [mm] | 22 | |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 312 | |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 49,9 | |
Ilość otworów | 9 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 | |
Kolor | czarny | |
Powierzchnia | lakierowany | |
Oznaczenie kontrolne | E190R-02 C0176/0613 | |
nr EAN | 3322937685219 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF4464S TRW
AUDI | 1K0 615 301 AA | |
AUDI | 5C0 615 301 B | |
AUDI | 5Q0 615 301 F | |
SEAT | 1K0 615 301 AA | |
SEAT | 5C0 615 301 B | |
SEAT | 5Q0 615 301 F | |
SEAT | JZW 615 301 H | |
SKODA | 1K0 615 301 AA | |
SKODA | 5C0 615 301 B | |
SKODA | 5Q0 615 301 F | |
SKODA | JZW 615 301 H | |
VOLKSWAGEN | 1K0 615 301 AA | |
VOLKSWAGEN | 5C0 615 301 B | |
VOLKSWAGEN | 5C0 615 301 E | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 615 301 F | |
VOLKSWAGEN | JZW 615 301 H | |
FAW-VW | 1K0 615 301 | |
FAW-VW | L3CD615301 | |
SVW | 1KD 615 301 D |
Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF4464S TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF4464S TRW:
Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.
Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.
Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.
Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.
Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.