Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1772 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 TRW

GDB1772 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB1772
Klocki hamulcowe - komplet GDB1772
GDB1772
trw GDB1772 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 trw
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21831

numer części:

GDB1772

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BREMBO
Długość [mm] 109,7
Wysokość [mm] 69,3
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/517
nr EAN 3322937887668

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: FORD FOCUS I 2.0 10.02-11.04

Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 producenta TRW

FORD

1230725, 1329156, 2M5J2K021BA

numery OEM:
FORD      1230725
FORD      1329156
FORD      2M5J-2K021-BA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB1772 TRW:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Wrocław
2020-04-14
 5/5
na razie ok
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Górsk
2023-01-03
 5/5
OK
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Przemysław, Osiek nad Wisłą
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Janusz, Wyszków
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Księżyno
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Marcin, Łódź
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAN, KALWARIA ZEBRZYDOWSKA
2018-09-05
 5/5
Zakładam te klocki hamulcowe po raz kolejny do swojego samochodu i cały czas jestem zadowolony. Nie niszczą tarcz i przejeżdżam na nich ponad 40 tys km
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Warszawa
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Wieszowa
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Robert, Kasinka Mała
2023-10-12
 5/5
ok
Mirosław, Lubsko
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1772zobacz instrukcję montażu GDB1772

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.