Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB300 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB300 TRW

GDB300 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB300
Klocki hamulcowe - komplet GDB300
GDB300
trw GDB300 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB300 trw
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20576

numer części:

GDB300

producent:

TRW

Ograniczenia producenta DUNLOP
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 48,5
Długość [mm] 50,4
Grubość [mm] 15,4
nr EAN 3322936403005

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB300 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: SKODA 105,120, RAPID 1.0/1.2/1.3 08.76-10.91

Klocki hamulcowe GDB300 mają zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE klocków hamulcowych GDB300 producenta TRW

SKODA

113395241, 113430282R

numery OEM:
SKODA      113 395 241
SKODA      113 430 282 R

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB300 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB300 TRW:

Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Mikołajki
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Bydgoszcz
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Otrębusy
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wyszków
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Wrocław
2020-04-14
 5/5
na razie ok
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Ząbki
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nowa Ruda
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Marcin, Łódź
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Górsk
2023-01-03
 5/5
OK
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
zobacz instrukcję montażu GDB300zobacz instrukcję montażu GDB300

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.