Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR973 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR973 TRW

JAR973 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR973
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR973
JAR973
trw JAR973 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR973

producent:

TRW

Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
dla numeru OE 9064600400
dla numeru OE 9064600500
dla numeru OE 9064600055
dla numeru OE 2E0713491
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937464647

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR973 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 380mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4 1.8-3.5 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 460 00 55
MERCEDES-BENZ      906 460 04 00
MERCEDES-BENZ      906 460 05 00
MERCEDES-BENZ      90610551003
MERCEDES-BENZ      A 906 460 00 55
MERCEDES-BENZ      A 906 460 04 00
MERCEDES-BENZ      A 906 460 05 00
VOLKSWAGEN      2E0 713 491

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR973 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR973 TRW:

2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR973zobacz instrukcję montażu JAR973

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.