Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0683 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0683 MAXGEAR

69-0683 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306051

numer części:

69-0683

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Rozmiar gwintu 1 M18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5901619543009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0683 MAXGEAR

DRą»EK KIER. DB SPRINTER 06- LE/PR BEZ KOĐCËWKI

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0683 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0683 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

9064600055, 9064600155, A9064600055, A9064600155

VOLKSWAGEN

2E0713491

numery OEM:
CHRYSLER      68020843AA
MERCEDES-BENZ      906 460 00 55
MERCEDES-BENZ      906 460 01 55
MERCEDES-BENZ      A 906 460 00 55
MERCEDES-BENZ      A 906 460 01 55
VOLKSWAGEN      2E0 713 491

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0683 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0683 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.