Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR995 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR995 TRW

JAR995 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR995

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 333
dla numeru OE 8N0422803D
dla numeru OE 8N0422804D
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937523719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR995 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 333mm) pasuje do: AUDI TT, SEAT LEON, VW GOLF IV 1.8/2.8/3.2 10.98-06.06

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR995 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR995 producenta TRW

AUDI

8N0422803D, 8N0422804D, 8N0422807D, 8N1422055L, 8N1422055Q, 8N2422055AE, 8N2422055AM

SEAT

1ML422803, 1ML422804, 8N0422803D, 8N0422804D, 8N0422807D, 8N1422055L, 8N1422055Q, 8N2422055AE, 8N2422055AM

VOLKSWAGEN

8N0422803D, 8N0422804D, 8N0422807D, 8N1422055L, 8N1422055Q, 8N2422055AE, 8N2422055AM

numery OEM:
AUDI      8N0 422 803 D
AUDI      8N0 422 804 D
AUDI      8N0 422 807 D
AUDI      8N1 422 055 L
AUDI      8N1 422 055 Q
AUDI      8N2 422 055 AE
AUDI      8N2 422 055 AM
SEAT      1ML 422 803
SEAT      1ML 422 804
SEAT      8N0 422 803 D
SEAT      8N0 422 804 D
SEAT      8N0 422 807 D
SEAT      8N1 422 055 L
SEAT      8N1 422 055 Q
SEAT      8N2 422 055 AE
SEAT      8N2 422 055 AM
SKODA      8N1 422 055 L
SKODA      8N1 422 055 Q
SKODA      8N2 422 055 AE
SKODA      8N2 422 055 AM
VOLKSWAGEN      8N0 422 803 D
VOLKSWAGEN      8N0 422 804 D
VOLKSWAGEN      8N0 422 807 D
VOLKSWAGEN      8N1 422 055 L
VOLKSWAGEN      8N1 422 055 Q
VOLKSWAGEN      8N2 422 055 AE
VOLKSWAGEN      8N2 422 055 AM

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR995 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR995 TRW:

Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
zobacz instrukcję montażu JAR995zobacz instrukcję montażu JAR995

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.